środa, 16 lipca 2014

Żel rozjaśniający CASTING Sunkiss

Jakiś czas temu za pośrednictwem portalu polki.pl zgłosiłam się do testu nowego żelu rozjaśniającego CASTING Sunkiss od L'Oreal Paris. Udało mi się znaleźć w gronie testerek i otrzymałam żel do włosów w odcieniach średniego brązu.


Żel można stosowac na 2 sposoby: 
* nałożyć na całe włosy (suche lub wilgotne)
* wybrac pojedyncze pasma
Same więc decydujemy, jaki efekt chcemy osiągnąć. Żel jest na tyle wygodny w stosowaniu, że nie trzeba go spłukiwać, wystarczy pozostawić do wyschnięcia. Informacja na opakowaniu radzi, by efekt był bardziej intensywny, należy eksponować włosy na słońce lub użyć suszarki. Warto też dodać, że żel ten ma bardzo przyjemny zapach, a olejek kameliowy, który zawarty jest w składzie dodatkowo odżywia włosy, dzięki czemu nie są wysuszone tylko przyjemne, miękkie w dotyku.
Ja osobiście wybrałam drugi sposób aplikacji. Kilkakrotnie nakładałam żel na wybrane pasma i pozwalałam mu wyschnąć na słońcu. Produkt spełnił moje oczekiwania, efekt jest delikatny,  rozjaśnione pasma wyglądają naturalnie i idealnie komponują się z resztą włosów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz