czwartek, 21 sierpnia 2014

Zestaw Dove

Wczoraj niespodziewanie otrzymałam zestaw produktów Dove do włosów. Pochodzi on ze strony Wizaz.pl na której co jakiś czas organizowane są testy produktów i konkursy z atrakcyjnymi nagrodami. Owa przesyłka bardzo mnie zaskoczyła, bowiem o zakwalifikowaniu się do testów dowiedziałam się dopiero w momencie otworzenia paczki.


W skład zestawu Dove Intensive Repair, który otrzymałam wchodzi:
* Szampon
*  Ekspresowa maseczka regenerująca do codziennego użytku
* Regenerująca maska z aktywatorem ciepła
Całość była zapakowana w torbę prezentową Dove, w której znalazłam jeszcze ulotkę informująca o tej linii produktów.  Muszę przyznać, że najbardziej z tego zestawu zaciekawiła mnie maska z aktywatorem ciepła, wygląda ciekawie, nie miałam okazji jeszcze stosować takiego produktu.
Czas więc rozpocząć testowanie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz