środa, 15 lipca 2015

Kneipp

Dziś z samego rana kurier zaskoczył mnie taką paczuszką
Okazało się, że to moja zaginiona nagroda za rozwiązanie krzyżówki w magazynie Skarb
który wydawany jest przez drogerię Rossmann.
Wewnątrz znalazłam produkty marki Kneipp:
* katalog marki i produktów
* Aromatyczny płyn pielęgnujący do kąpieli "Przytulna kąpiel"
* Esencję do kąpieli "Totalny relaks"
* Pielęgnujący olejek do kąpieli "Kwiat migdała"
* Perełki do kąpieli "Bez stresu"
* Kryształki do kąpieli "Radosna chwila"
* Kryształki do kąpieli "Źródło młodości"
* 3 saszetki:
 - Aromatyczny płyn pielęgnujący pod prysznic "Radość życia"
 - Pielęgnujący płyn pod prysznic "Na dobry nastrój"
 - BIO-Olejek do ciała

Nie spodziewałam się aż tak pokaźnego zestawu. 
Oby więcej takich nagród :)
Zachęcam do wysyłania haseł z krzyżówek, 
które znaleźć można w magazynie Skarb drogerii Rossmann. 
To już moja druga wygrana u nich.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz