piątek, 19 września 2014

Marion testowanie cz. 3

Dziś ostatni kosmetyk do włosów z paczki od Marion:
60 sekundowa maseczka do włosów ocet z malin z serii Nature Therapy.


 Opakowanie
Opakowanie maseczki do włosów jest bardzo pomysłowe. Jest to bowiem saszetka wyposażona w dozownik, który można zamknąć. Jest to niezwykle wygodne opakowanie, ponieważ saszetki nie trzeba rozrywać, wystarczy delikatnie ułamać końcówkę dozownika. Pojemność opakowania jest na tyle duża, że bez problemu wystarcza na 2 aplikacje na długich włosach, więc w tej sytuacji dozownik pełni dodatkową funkcję – Zabezpiecza maseczkę przed wyschnięciem. Muszę przyznać, że rzadko spotykam się z takimi opakowaniami maseczkę, a bardzo przypadło mi do gustu to rozwiązanie. Tak jak w przypadku wszystkich produktów firmy Marion również i w tym przypadku na opakowaniu znajdziemy wszystkie niezbędne informacje. Opakowanie pomysłowe, oceniam więc bardzo wysoko.

Zapach i konsystencja
Podczas nakładania maseczki wyczuwalny jest delikatny, słodki zapach. Jest to zapach przyjemny, bardzo łagodny. Jednak później na włosach ten zapach jest prawie niewyczuwalny, choć zauważyłam, że wpływ na to ma również użyty szampon.
Barwa maseczki jest jasnoróżowa, natomiast konsystencja jest dość gęsta, jak na maseczkę przystało. Konsystencja mi odpowiada, ponieważ nie jest za gęsta, nie jest tez zbyt rzadka.

Stosowanie
Maseczkę nakładałam na wilgotne włosy tuż po umyciu szamponem i pozostawiałam ok. minutę. Maseczkę nakłada się bardzo wygodnie, szybko też sie spłukuje. Opakowanie wystarczyło mi na 2 aplikacje, a jestem właścicielką długich włosów, co świadczy, że opakowanie jest wydajne, nawet informacja na opakowaniu informuje tym, że produkt przeznaczony jest na 2 aplikacje. Osoby o włosach krótkich z całą pewnością będą mogły nałożyć maseczkę więcej niż 2 razy.
 
Efekty
Pierwszym zauważalnym efektem było to, że maseczka bardzo ułatwiła mi rozczesywanie. Włosy po wysuszeniu są przyjemne w dotyku, wygładzone i ładnie się układają. Zauważalny jest również połysk.
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz