sobota, 25 października 2014

Kubusiowe nagrody

Dotarła do mnie pierwsza nagroda od Kubusia - budzik, który jest rewelacyjny! 
Świetnie wygląda i posiada 2 rodzaje budzenia: tradycyjne dzwonienie lub śpiew ptaków. 
Oba warianty są bardzo głośne, więc problemów z pobudką nie będzie ;)
Czekam jeszcze na pozostałe nagrody od Kubusia - plecak, parasol i maskotkę.
Jak zdobyłam nagrody?
Zainstalowałam aplikację na telefonie i grając zdobywałam punkty. Było 5 zadań i 5 rodzajów nagród.
 W każdym zadaniu 100 pierwszych osób otrzymywało nagrody. Nie udało mi się jedynie zdobyć kubka. Aplikację konkursową można pobrać na stronie: http://kurczaki.kubus.pl/
W chwili obecnej nagrody sie skończyły, ale na swoim facebook'owym profilu Kubuś informował, że pula nagród zostanie doładowana. Warto więc grać i śledzić profil Kubusia:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz