środa, 20 maja 2015

AmbasadorkaLPM

Jakiś czas temu pokazywałam paczuszkę, którą otrzymałam 
od Le Petit Marseillais Polska. (TUTAJ). Dziś czas na szczegóły.
Co znalazłam w paczce? 
2 żele pod prysznic (Werbena i Cytryna oraz Pomarańcza i Grejpfrut).
 Żele mają cudowny cytrusowy zapach, który szybko orzeźwia nie tylko w upalne dni. 
Oprócz  żeli w paczce znajdowało się też bardzo dużo próbek balsamu 
i żelu do rozdania przyjaciółkom wraz z ulotkami. 
Le Petit Marseillais Polska przygotowało także niespodziankę 
w postaci opaski na oczy, świetny pomysł! 
Dopełnieniem paczki jest Przewodnik po świecie Le Petit Marseillais Polska,
który przedstawia między innymi tradycję marki i całą gamę kosmetyków. 
Paczka pozytywnie mnie zaskoczyła, a udział w kampanii jest dla mnie przyjemnością.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz