poniedziałek, 4 maja 2015

Marion Nabłyszczacz do włosów



Opakowanie
Opakowanie stanowi niewielki, poręczny aerozol o żółtej barwie. Opakowanie posiada plastikowy kapturek zabezpieczający. Na opakowaniu znajdziemy wszystkie najważniejsze informacje.

Zapach i konsystencja
Trudno mi tu mówić o zapachu, według mnie jest on słabo wyczuwalny, neutralny. 

 Stosowanie oraz efekt
Produkt jest łatwy w aplikacji – wystarczy z odpowiedniej odległości psiknąć na włosy. Jestem posiadaczką długich włosów, więc dla mnie takie opakowanie jest mało wydajne. Martwi mnie także alkohol w składzie nabłyszcza cza, bo z mojego doświadczenia wiem, że przyczynia się on do wysuszania włosów. Jednak Dużym plusem jest to, że aerozol faktycznie nabłyszcza włosy nie sklejając ich, a efekt długo utrzymuje się.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz