czwartek, 31 lipca 2014

Nowe Always Ultra

Kilka tygodni temu zostałam zaproszona do projektu organizowanego przez trnd dotyczącego nowych podpasek Always Ultra. To już mój drugi projekt w trnd - wcześniej miałam okazje testować i wymieniac się opiniami o kapsułkach piorących Vizir.
Na początku projektu Always Ultra otrzymałam pakiet startowy, który zawierał:
Dla mnie:
  • 1 opakowanie Always Ultra Normal
  • 1 opakowaniew Always Ultra Night
  • Przewodnik projektu
  • Książeczka "Twoje badanie opinii"
Do podarowania:
  • 1 opakowanie Always Ultra Normal
  • 2 opakowania Always Ultra Night
  • 12 saszetek Always
  • 12 satynowych wstążeczek
  • 12 ulotek Always


Dołączenie saszetek i wstążeczek było świetnym pomysłem. Dzięki temu spotykając się z przyjaciółkami i koleżankami mogę im podarować eleganckie pakuneczki z próbkami. 


Nowe podpaski Always Ultra są dostępne w nowych opakowaniach w trzech wariantach: Always Ultra Normal, Always Ultra Super i Always Ultra Night. 
Nowe podpaski Always Ultra zostały stworzone dla kobiet, które mogą przewrócic świat do góry nogami i nie chcą zrezygnowac ze swoich planów - nawet gdy mają okres. 
podpaski Always Ultra zostały ulepszone i mają teraz nową, delikatną powłoczkę, która zapewnia większy komfort. A ich ulepszony technologicznie średek utrzymuje wilgoc z dala od skóry i zapewnia suchosc.  Dodatkowo została zastosowana technologia maskująca i neutralizująca niechciany zapach.
A wszystko po to, byś mogła czuć się pewnie i komfortowo każdego dnia. 
Nie miałaś jeszcze okazji wypróbować nowych ulepszonych podpasek Always Ultra? Koniecznie po nie sięgnij i przekonaj się o ich zaletach sama.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz