sobota, 13 września 2014

Marion - testowanie cz.1

Dziś recenzja pierwszego kosmetyku z paczki od Marion, o której informowałam jakiś czas temu. Pod lupę biorę Jedwab do włosów świetlisty połysk z serii Natura Silk. Kosmetyk ten ocenie w 4 kategoriach: opakowanie, zapach i konsystencja, stosowanie, efekt.


Opakowanie
Opakowanie jest bardzo praktyczne. Dzięki swoim niewielkim rozmiarom bez problemu zmieści się w kosmetyczce, a pompka w którą wyposażona jest buteleczka bardzo ułatwia dozowanie produktu, działa lekko i bez zarzutu.  Dodatkowo kapturek zabezpiecza przed pobrudzeniem i wyciekaniem kosmetyku. Na opakowaniu znajdziemy wszystkie najistotniejsze informacje takie jak:  opis produktu i działanie, sposób użycia, skład. Samo opakowanie oceniam więc bardzo wysoko, zaspokoiło moje oczekiwania. Jedyny minus jaki mogę znaleźć to fakt, że przez buteleczkę nie widać ile produktu pozostało do końca. 

Zapach i konsystencja
Zapach jest przyjemny, delikatny ale jednocześnie wyrazisty. Mi osobiście bardzo odpowiada, kojarzy się z fryzjerem. Co ważne długo utrzymuje się na włosach. Produkt jest bezbarwny, ma płynną, oleistą konsystencję.

 Stosowanie
Produkt nie jest zbyt wodnisty, dzięki czemu aplikacja jest wygodna i nie przysparza problemu.  Oleista konsystencja sprawia, że odżywka łatwo rozprowadza się na włosach, jednak pozostawia na dłoniach lekko tłustą powłokę, ale w tego typu produktach to normalne. Jedwab stosowałam wcierając go w wilgotne włosy od połowy długości po końce.  Produkt jest bardzo wydajny. 

Efekt
Produkt bardzo ułatwia rozczesywanie, włosy są miękkie.  Mi pomagał również poskromić niesforne kosmyki. Innym zauważalnym efektem jest nabłyszczenie włosów.  Sprawdza się na suchych włosach – nawilża je, staja się gładkie i przyjemne w dotyku. Stosowałam wcześniej jedwab w składzie którego był alkohol, co sprawiło, że końcówki miałam w opłakanym stanie. Jedwabną kurację Marion stosuję ze spokojem, nie zawiera on w składzie alkoholu i moje końcówki się nie rozdwajają.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz