środa, 1 kwietnia 2015

Marion - Kuracja do stóp

W przesyłce od Marion znalazłam także Parafinową Kurację do Stóp.


Opakowanie
Opakowanie stanowią 2 połączone saszetki – jedna część to peeling, druga maska parafinowa. Ogromnym plusem jest dołączenie foliowych skarpetek, które są bardzo przydatne. Na opakowaniu znalazłam wszystkie najistotniejsze informacje, podobnie jak w przypadku pozostałych produktów.
Zapach i konsystencja
Trudno jest określić zapach, jest bowiem delikatny, mało wyczuwalny. Konsystencja peelingu jest gęsta o białej barwie z widocznymi drobinkami. Natomiast maska parafinowa jest przezroczysta bardzo płynna, praktycznie woda i oleista.
 Stosowanie oraz efekt
Peeling dobrze spełnia swoją rolę, wyczuwalne drobinki ścierają twardą warstwę. Jeżeli chodzi o maskę parafinową to według mnie mogła by być bardziej gęsta, ponieważ spływała mi z dłoni, przez co aplikacja była utrudniona. Po nałożeniu maski nałożyłam foliowe skarpetki i miałam uczucie ciepła. Owinęłam je dodatkowo ręcznikiem. Tak zawinięte trzymałam nieco dłużej niż jest to podane na opakowaniu, ponieważ maska wchłaniała się dłużej. Pozostałości wmasowałam w stopy. Efektem jestem zachwycona. Stopy są nie tylko gładsze i milsze w dotyku, ale także pięty wyglądają na zadbane. Nie spodziewałam sie takich efektów po jednym użyciu i z chęcią sięgnę po tą kurację ponownie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz